Wykładu o masonerii w Kielcach nie będzie. Na razie

Przepraszam wszystkich serdecznie, którzy wybierali się  jutro na mój kielecki wykład w ramach Uniwersytetu trzeciego Wieku na temat: Czarna legenda masonerii. Prawda czy mit?  Wykład, z przyczyn niezależnych od organizatorów, został przeniesiony na wtorek 29 października. Ja musiałam z Solca wcześniej wrócić do Warszawy, z powodu choroby wnuczki Emilki. Uzgodniłam już, że wykład wygłoszę pod koniec  stycznia 2014 r. O czym oczywiście powiadomię, gdy nadejdzie czas. Mam nadzieję, że nic mi tym razem nie przeszkodzi, bowiem jesień  w tym roku, to kolejne zmiany. Nic z mego planowania się nie spełnia! Pewnie Wielki Architekt uczy mnie pokory wobec Życia i Losu.

PS Moje choroby i wyjazdy sprawiły, że nie byłam na zapaleniu świateł kolejnej loży Wielkiego Wschodu Polski  ATANOR na Wsch:. Warszawy. Napiszemy o tym w zimowym „Wolnomularzu Polskim”. Atanor, to piec alchemiczny, w którym przetapiano metale i poszukiwano złota oraz kamienia filozoficznego. Wielkim alchemikiem był Izaak Newton. Symbole alchemiczne, tym razem duchowej przemiany, towarzyszą masonom w wielu obrzędach. Są głębokie i piękne.

Tagi: ,

Dodaj komentarz