Moja dusza jest kwantowa

DSCN8379„Nie jest wykluczone, że jakaś część naszej kwantowej świadomości może przetrwać śmierć mózgu –  mówi sir Roger Penrose, profesor matematyki z Cambridge University, światowej sławy specjalista w dziedzinie fizyki kwantowej i teorii względności – to lead wywiadu świąteczno-noworocznego „Newsweeka”. Taki artykuł, który wykracza poza dzisiejsze zmartwienia o demokrację w Polsce, jedność Europy, wojnę na Bliskim Wschodzie, zalewanie Malediwów, to prawdziwy balsam na moją duszę. Z innych świątecznych lektur zapamiętałam i tę informację, że rafy koralowe nie są skazane na bielactwo, że potrafią się odradzać i przezwyciężać zabójcze skutki zatrutych wód. Myślę, że od Nowego Roku częściej będę zajmowała się takimi dobrymi sprawami, bo myślenie non stop, co dzisiejszej nocy zrobi rządząca partia, jest po prostu nieekologiczne i wykończające dla mej kwantowej duszy.

PS Dzisiaj podpisywałam kolejne egzemplarze Aszery, żony Pana Boga, pisałam zaległe maile do Przyjaciół i Czytelników, z niektórymi rozmawiałam. Wysyłaliśmy też zimowy numer „Wolnomularza Polskiego”. I to było dobre.

PSPS Na zdjęciu ja z Olą w Zamku Królewskim. Czas niby stoi, a goni…

Skomentuj

