Na targu

Jeszcze Majorka. Targ słynny na całej wyspie. Turystów więcej niż wszystkiego na targu. Świnka na zdjęciu wciągała ryjkiem flagę na mały maszt. Pewnie Hiszpanii. Widziałam tam stoisko z serami i wędlinami. Nic nie kupiłam, a potem żałowałam. Rzutem na taśmę, na lotnisku w Palmie (stolica Majorki) kupiłam dwie takie suche (za suche dla mamusi :-)) kiełbasy i przywiozłam jako prezenty. Dzisiaj, w sklepiku na Nowym Świecie zobaczyłam jedną z tych kiełbas wiszącą sobie spokojnie na gwoździu. Nawet nie taka droga. Na targu

Skomentuj

