Kraków super!

Logo konf. krakowskiejNie pytajcie, jak wróciłam z Krakowa. Po schodach na swoje trzecie piętro ledwo wlazłam, ale z tarczą! Referaty wygłosiłam, panel poprowadziłam, robotę „masońską” wykonałam. Spotkałam tylu, tylu wspaniałych ludzi. Konferencja na bardzo dobrym poziomie, super referaty, rozległość tematyki; byli masoni i masonolodzy. Ci pierwsi, ze wszystkich polskich obediencji, od narodowej, liberalne, po kultur i duchowości. Wczoraj nie mogłam być obecna, ale strasznie żałowałam, że nie widziałam 25-lecia loży Gabriel Narutowicz, tym bardziej, że inicjowała pierwszą w swej historii kobietę! Jak zapowiedzieli organizatorzy, spotykając się z gromkimi oklaskami, za rok w Krakowie odbędzie się I Kongres Masonologiczny. Ja rzuciłam głośno, by na 100-lecie odzyskania niepodległości. Mało to mieliśmy patriotów- masonów, począwszy od gen. Jana Henryka Dąbrowskiego??!!

PS Moje mopsice chyba się spodobały. 🙂

Skomentuj

