Polsko-mongolski Dzień Niepodległości

ojcowie_niepodleglosci_dmowski_pilsudskiDzisiaj nie byłam nigdzie, na żadnym marszu, ani loży Gai, leżałam jak jeż z wbitymi igłami w kręgosłup, pupę, łydkę, kostkę i gdzie tam jeszcze. Na koniec pani dr Ojuno (Mongołka znamienita) od akupunktury wbiła mi malutkie igły w stopy o przedłużonym działaniu. Wszystko po to, abym jutro dojechała do Krakowa, wygłosiła dwa referaty – Małgosi i Ewy na początek oraz swój na koniec, no i wróciła do Warszawy. Nauka wymaga poświeceń. 🙂

Tak więc wszystkie treści patriotyczne odbierałam z punktu widzenia nie bardzo zdrowej osoby. Dało mi to… zdrowy dystans do wszystkiego. Ciekawe czy za 100 lat ludzie będą sobie wyświetlać Tuska i Kaczyńskiego obok siebie, jak ja uczyniłam teraz z Piłsudskim i Dmowskim? Jakże oni się nienawidzili,.. Nawet do jednej kobiety smalili cholewki (Piłsudski wygrał); w przypadku naszych obecnych Mistrzów Polityki ten babski aspekt odpada. O kota się nie pokłócą.

Jedna odpowiedź to “Polsko-mongolski Dzień Niepodległości”

  1. Andrzej Eliasz Says:

    Zdrowia życzę, reszta się jakoś ułoży.

Skomentuj

