Mama z córką, siostra z siostrą :-)

To był naprawdę piękny dzień, sobota 7 października br. Spięło się w sumie 25 lat,  kiedy Adam – mój mąż i tata Oli został inicjowany na wolnomularza w loży Wolność Przywrócona na Wsch:. Warszawy (październik 1992) i kiedy nasza córka Ola została wybrana na Czcigodną Mistrzynię tejże loży (Wielki Wschód Polski). Adam – wolnomularz – senior -już nie był obecny na ceremonii instalacji nowej Czcigodnej loży  i całego nowego korpusu oficerskiego, był z nami duchem; ja na czworakach, ale bym przyszła. 🙂 Zrobił nam zdjęcie br:. Zygmunt, także pionier wolnomularstwa liberalnego w Polsce. Nowa Czcigodna zrobiła skok na głęboką wodę, zaraz po swej instalacji poprowadziła po angielsku ceremonię inicjacji masońskiej dwóch profanów z Łotwy, którzy zostaną braćmi w loży Moria na Wsch. Rygi. Byłam dumna i blada! I wzruszona, gdy gratulowałam wszystkim, przy obecności Wielkiego Mistrza WWP, nowych wyzwań w roku 20-lecia Wielkiego Wschodu Polski. To był naprawdę piękny dzień…Ola i ja2

Jedna odpowiedź to “Mama z córką, siostra z siostrą :-)”

  1. www.WojciechDomagala.com Says:

    Piękna loża!

    Aszera posted: „To był naprawdę piękny dzień, sobota 7 października br. Spięło się w sumie 25 lat, kiedy Adam – mój mąż i tata Oli został inicjowany na wolnomularza w loży Wolność Przywrócona na Wsch:. Warszawy (październik 1992) i kiedy nasza córka Ola została wybrana „

Skomentuj

