Niech żyją fachowcy!

To ustrojstwo, to odpływ od mojej wanny (w trzech ujęciach). Woda nie chciała spływać, w końcu wezwałam fachowca. Ten, gdy wymontował toto, złapał się za głowę: – Kto to pani zamontował! – wołał. – Nie pamiętam – odparłam zgodnie z prawdą. – Jak można! – złościł się fachowiec. Polski fachowiec potrafi. A ja, a raczej moja wanna, z tym czymś, przerobionym z plastykowej butelki (sic!) żyła przez tyle lat… 🙂

Komentarze 3 to “Niech żyją fachowcy!”

  1. Andrzej Eliasz Says:

    Dlatego Polacy dadzą sobie rade wszędzie. Inny powiedziałby „nie da się”.

  2. maria Says:

    A ja przez lata miałam w odpływie gnijaca szmatę włożoną z niewiadomych przyczyn przez fachowca, z czasem smród tej szmaty zwalał nas z nóg i kolejny fachowiec zdemontował wszystko i wtedy ujawniła sie ta szmata. Polski fachowiec potrafi.
    Serdecznie pozdrawiam

  3. www.WojciechDomagala.com Says:

    Na proteście była?

    Aszera posted: „To ustrojstwo, to odpływ od mojej wanny (w trzech ujęciach). Woda nie chciała spływać, w końcu wezwałam fachowca. Ten, gdy wymontował toto, złapał się za głowę: – Kto to pani zamontował! – wołał. – Nie pamiętam – odparłam zgodnie z prawdą. – Jak można! – „

Skomentuj

