W Paryżu, 24 lata temu…

No i nagrodził mnie dzisiaj Wielki Architekt za wyrzucenie i uporządkowanie półek, szuflad, szafek, generalnie – starych papierzysk. Znalazłam zdjęcie sprzed 24 lat, z Paryża w przeddzień mej inicjacji masońskiej. Jesteśmy w słynnej kawiarni Deux Magots. Z prawej s:. Ewa, mój pierwszy masoński kontakt, do tej pory czynna w wolnomularstwie żeńskim polskim i francuskim, w środku s:. Dominika Darbois, zmarła 3 lata temu wspaniała masonka, podróżniczka, autorka albumów o dzieciach całego świata. Fotkę robi Agnieszka, z którą nazajutrz miałyśmy być inicjowane. Za rok upłynie ćwierćwiecze od tej chwili, która zmieniła całe moje życie.Mój Paryż1

Skomentuj

