Burze, pożary, ubezpieczenia

z21450232Q,Burza-w-WarszawieDostałam piękny tekst do jesiennego „Wolnomularza Polskiego” o… krasnoludkach, o przemianach duchowych i o Marii Konopnickiej przy okazji. Piękny. Zaglądam potem na FB do znajomych, a autorka tekstu, podpisująca się  OSTATEK OSTATEK pisze: Zdmuchnęłam z rzęs baśniowo-jesienną magię  (to o wspomnianym artykule 🙂 ), zerknęłam w sieć i zostałam wessana przez real. Truchcikiem pognałam kontynuować ubezpieczenie domu, właśnie się kończyło. Po ostatnich wydarzeniach burzowych na Pomorzu internet (ten w odmianie kłapanej) jest pełen złości i pretensji do Wł. Cimoszewicza, który lata temu mówił o konieczności ubezpieczeń. Jako „kobieta po przejściach” przyznaję absolutną rację. Trzeba! Konieczność i mus! Nie śpi się spokojniej ani polisą nie odpędzi się złych zdarzeń, ale w razie nieszczęścia jest w co wczepić ręce. Doskonale wiem jak wygląda pomoc państwa, urzędów, gmin; dziś mogę pisać o tym bez pretensji i żalu. Tak po prostu jest. Niezależnie od partii aktualnie rządzącej. Współczuję niewinnie dotkniętym wichurą, bezdomnością i traumą. Chyba rozumiem…

Poznałyśmy się (wirtualnie) z  OSTATKIEM  właśnie przez ten pożar z grudnia 2013 r. (szkoda szybko zlikwidowana przez Compensę), wysyłaliśmy wraz z Czytelnikami Aszery książki, bo w pożarze spaliła się cała biblioteka. Niezbadane są ścieżki Wielkiego Architekta. „Dzięki” tej klęsce, zyskałam wirtualną przyjaciółkę, mądrą kobietę, świetną autorkę. Pozdrawiam  cię serdecznie OSTATKU OSTATKU  – Tosiu. 🙂

Komentarze 2 to “Burze, pożary, ubezpieczenia”

  1. zwykły profan Says:

    A ja mam dla Pani kolejną piosenkę zespołu Witek Muzyk Ulicy, kocham ich styl, bez bzdurnych ciuchów, choreografia naturalna, tłem jest prostota ulicy, bez tzw „ścianki” gwiazd równo zabitej reklamami firm. https://www.youtube.com/watch?v=u92k6X2y_Ug

    Co do profanacji kościoła, zapewne antyklerykałowie się ucieszyli. Przykro jest ludziom dobrego serca.

  2. Zapiski na skrawku dysku… powalony las, odbudowa życia | Zapiski-na-skrawku-dysku-2 Says:

    […] Reszta, czyli najcudowniejszy komentarz, tutaj: https://aszera.wordpress.com/2017/08/19/burze-pozary-ubezpieczenia/ […]

Skomentuj

