Ks. Lemański pod Pałacem

DSCN1125Nie wytrzymałam, gdy dowiedziałam się o wecie prezydenta, a raczej dwóch. Poszłam pod Pałac Prezydencki. Fotoreportaż zamieściłam na swoim profilu ma FB, tutaj tylko jedna refleksja. Pod pałac przeszedł także ks. Wojciech Lemański z biało-czerwoną flagą. Przemawiając powiedział m.in.: – To nie prawda, że tutaj nie ma Kościoła, to Wy jesteście Kościołem. Różnie to ludzie przyjęli, bo Polaków – katolików jakby było niezbyt wielu, ale że klaskano wszystkim, gromkie oklaski dostał i ksiądz. Podeszłam potem do niego, uścisnęłam dłoń i powiedziałam: – Proszę księdza, ja należę do loży masońskiej. Są wśród nas i chrześcijanie. To nieprawda, że my masoni chcemy Kościół ... (tu zrobiłam znak ręką po szyi). Ksiądz uśmiechnął się i uściskał. – Wiem o tym – odpowiedział. A gdy odchodził, pomachał mi ręką. Odmachałam. 🙂

Skomentuj

