Urodziny

Jak co roku 9 lipca świętujemy z moją mamusią urodziny. Różnica równo 20 lat. Czym jesteśmy starsze ten dzień staje się coraz ważniejszy. W tym roku przywiozłam jako prezent portret – niespodziankę. My obie na tle fantazyjnych kwiatów. Jego autorką jest Basia Gulińska z Radomia, moja koleżanka, z którą 5 lat siedziałam w jednej ławce w „plastyku”, czyli Państwowym Liceum Sztuk Plastycznych w Kielcach. My obie młodsze, ale charaktery takie jakie są rzeczywiście. Basia jest wspaniałą portrecistką! Kto chciałby namiar, dam. 🙂

portret

Komentarze 2 to “Urodziny”

  1. www.WojciechDomagala.com Says:

    W Willi Hueta były urodziny?

    Aszera posted: „Jak co roku 9 lipca świętujemy z moją mamusią urodziny. Różnica równo 20 lat. Czym jesteśmy starsze ten dzień staje się coraz ważniejszy. W tym roku przywiozłam jako prezent portret – niespodziankę. My obie na tle fantazyjnych kwiatów. Jego autorką jest B”

  2. zwykły profan Says:

    Z okazji urodzin życzę Pani wielu błogosławieństw w życiu prywatnym i zawodowym.
    Taki oto cytat wklejam dla Pani, przeczytałem go dzisiaj pierwszy raz w życiu w Biblii, Księga Ezdrasza 3,10-11 „A gdy budowniczowie położyli fundamenty świątyni Pańskiej, wtedy wystąpili kapłani w szatach uroczystych, z trąbami, i lewici, synowie Asafa, z cymbałami, by zgodnie z rozporządzeniem Dawida, króla izraelskiego, chwalić Pana; i zaśpiewali, chwaląc Pana i dziękując Mu: Dobry On, na wieki trwa Jego łaska dla Izraela. A cały lub podniósł na chwałę Pana krzyk głośny, z powodu położenia fundamentów domu Pańskiego.”

Skomentuj

