Masońska sanacja

Bardzo jestem ciekawa tego wykładu. Wiem sama co nieco, II RP zajmowałam się od połowy lat 80-tych jako publicystka „Argumentów. Pisałam o Piłsudskim i piłsudczykach, badałam ich korzenie w latach I wojny światowej, śledziłam wolnomyślicieli. Dopiero po latach dostrzegłam w tych wszystkich tematach wątki czy konteksty masońskie. Jest o czym mówić. Do zobaczenia zatem na wykładzie. 🙂Masosneria w II RP

Jedna odpowiedź to “Masońska sanacja”

  1. www.WojciechDomagala.com Says:

    Czemu tak późno?

    Aszera posted: „Bardzo jestem ciekawa tego wykładu. Wiem sama co nieco, II RP zajmowałam się od połowy lat 80-tych jako publicystka „Argumentów. Pisałam o Piłsudskim i piłsudczykach, badałam ich korzenie w latach I wojny światowej, śledziłam wolnomyślicieli. Dopiero po l”

Skomentuj

