Człap, człap, człap

Wolno człapię po domu z laską Adama. Chodzę teraz gorzej niż on, o ćwierć wieku starszy. Nie podam talerzyka, chleba, nie naleję herbaty, nie sięgnę do lodówki. Aż się wierzyć nie chce, ile czynności się codziennie wykonuje. Chodzę koło mnie Ola z doskoku (jaka dobra córka!!!) i Adam, wokół którego ja chodziłam od tylu miesięcy…Ale spałam już w nocy, prąd w nodze ciut mniejszy. Jak ja czekam codziennie na te igły i bańki doktor Ojuno, Mam już 3 zabiegi za sobą. Chętnie podzielę się jej telefonem. Zrobiłam się rozedrgana i płaczliwa. I myślę o miliardzie ludzkich cierpień na ziemi.

komentarze 3 to “Człap, człap, człap”

  1. zwykły profan Says:

    Może nieważną rzecz napiszę, ale zwróciłem uwagę na symbolikę imion w Pani Rodzinie. Dla mnie to nie przypadek. I tak sobie w myślach w Pani tekst w miejsce imion powkładałem znaczenie imion.
    Błogosławieństw życzę.

  2. Aszera Says:

    Adam, to rozumiem, ale Aleskandra, Emilia i Mirosllawa, to jak?

  3. jarekm Says:

    Jak wierzyć w tę symbolikę, skoro nadano mi to samo imię (nieświadomie zapewne), które nosi prezes pewnej partii, a różnimy się z panem tym pod każdym względem diametralnie, zarówno charakterem, temperamentem, jak i poglądami, o fizycznych cechach już nie wspominając. Stąd, jak sądzę, od pewnego czasu bliscy znajomi zwracają się do mnie używając drugie imię, równie słowiańskiego pochodzenia, po św. Wojciechu.

Skomentuj

