List otwarty do Pani Teresy

Dostałam dzisiaj maila napisanego przez nieznaną mi Teresę Garland, która wszystkich Polaków przestrzega  przed masonami, którzy zaatakowali właśnie polskie wyższe uczelnie. Pani Teresa zwraca się do Ministra Nauki o stosowną reakcję. Napisałam list:

Szanowna Pani Tereso, dostałam Pani maila od zaprzyjaźnionego brata masona. Sama jestem masonką od 24 lat, redaktor naczelną kwartalnika „Wolnomularz Polski”. Piszę od 7 lat bloga  Aszera, żona Pana Boga. Byłam na zapaleniu świateł nowej kieleckiej loży, o czym piszę na swoim blogu. Uważa nas Pani za zło wcielone, ale myślę, że nas Pani w ogóle nie zna. Albo raczej zna Pani jedynie Czarną Legendę Masonerii. Chętnie prześlę Pani swoją książkę, tylko potrzebuję Pani adresu.

Z poważaniem

Dr Mirosława Dołęgowska-Wysocka

16 lat w masosneriii. Tort z różą wiatrów

PS Józef Kossecki, na którego Się Pani powołuje, uczył mnie na studiach.  Uczył cybernetyki społecznej.  W załączniku moja fotografia sprzed kilku lat.

Skomentuj

