Świerk i róża

O nieszczęśliwej miłości czerwonej róży do małego, ale zarozumiałego świerka

 

świerk i róża

Róża:

– Ja kłuję, ty kłujesz,

Ja cię miłuję, ty mnie miłujesz,

Bądźmy razem!

Świerk: Innym razem.

PS To mój wierszyk sprzed wielu lat. Chyba fajny. I taki życiowy… 🙂

Komentarze 2 to “Świerk i róża”

  1. www.WojciechDomagala.com Says:

    Nauczyłem się pić kawę bez cukru. Tym razem.

    Aszera posted: „O nieszczęśliwej miłości czerwonej róży do małego, ale zarozumiałego świerka Róża: – Ja kłuję, ty kłujesz, Ja cię miłuję, ty mnie miłujesz, Bądźmy razem! Świerk: Innym razem. PS To mój wierszyk sprzed wielu lat. Chyba fajny. I taki życiowy”

  2. Aszera Says:

    Dżemik raz w tygodniu. W każdym razie. 🙂

Skomentuj

