Kłopoty z Pokoleniem Y

Drugi wykład z cyklu Akademia Mistrza Hirama, którego organizatorem jest Instytut Sztuka Królewska w Polsce już za nami. Br:. Tomasz Szmagier, który na wolnomularstwo spojrzał „od środka”, jako długoletni praktyk, b. Wielki Mistrz Wielkiego Wschodu Polski, wzbudził ciekawą i długą dyskusję. Najbardziej kontrowersyjną kwestią okazało się spojrzenie na Pokolenie Y, młodych ludzi wyrosłych w sieci i na sieci, dobrze wykształconych, nie ceniących – zdaniem mówcy – autorytetów. Z sali padły głosy i za, ale więcej przeciw takiej tezie: młodzi pragną autorytetów, tylko ze muszą to być prawdziwe     a u t o r y t e t y . Metoda wolnomularska przemówi i do nich, ale i tak będzie to mniejszość; problemem jest nie ilość chętnych na masonów, ale ich jakość. Całe wystąpienie brata Tomka opublikujemy w letnim numerze „Wolnomularza Polskiego”, wydanie wiosenne będzie gotowe już za tydzień. 🙂

Komentarzy 5 to “Kłopoty z Pokoleniem Y”

  1. www.WojciechDomagala.com Says:

    Pani wie, że ja próbowałem sprzedać Wolnomularz Polski na Allegro za złotówkę i nikt nie chciał kupić?

  2. Aszera Says:

    To ja odkupię od Pana za 2 zł. I zapłacę za przesyłkę.

  3. Andrzej Says:

    Po co ktos ma kupowac na allegro, jesli kto sie tym interesuje to zamawia prenumerate.

  4. indneg Says:

    Kurczę, nie byłem na wykładzie, ale z tego rozumiem, że nie był jednak o wolnomularstwie i polskich wartościach kulturowych? Coś się w między czasie zmieniło? Natomiast temat o autorytetach i pokoleniu Y – doskonały. Szczególnie, że omówiony przez wolnomularza. Czekam z niecierpliwością na leni numer wolnomularza.

  5. Aszera Says:

    Było o wszystkim, ja zahaczyłam o Pokolenie Y, bo była ze mną córka i wnuczka i obie się tezami Tomka przejęły. „Nie jestem żadną literką! To slowa Emilki, 10 lat.

Skomentuj

