Aszera – będzie część druga

aszeraokłDzisiaj zaczęłam pracę nad drugą częścią Aszery „papierowej”. Tom pierwszy skończyłam na początku kwietnia 2013 r. opisem pogrzebu Margaret Thacher. Tom drugi rozpocznie się w tymże kwietniu od moich zwichniętych nóg – planowałam wówczas jedno, wyszło całkiem co innego. To czytanie bloga sprzed lat dla mnie samej sprawia niespodzianki. Część spraw zapomniałam, wiele po latach okazuje się całkiem nieistotne, niektóre są wątkiem ciągnącym się przez całe moje życie. Chciałabym, aby ksiażka ukazała się w czerwcu 2017 r. – okrągła będzie to rocznica 300-lecia masonerii spekulatywnej. 🙂

Lubię coś konkretnego zrobić w Sylwestra: kilka lat temu skończyłam redakcyjną pracę nad ksiażką o Górce w Busku-Zdroju, co roku wynoszę redakcyjne śmieci (w tym roku nie zdążyłam) i sprzątam biurko (sprzątnięte). Teraz zaczęłam kolejną Aszerę, a rano odrdzewiłam stare nożyczki. Teraz czekam na Olę i Emilkę, które niedługo przyjdą z szarlotką i bezalkoholowym szampanem. Adam po ubraniu się w smoking odpoczywa.

Komentarze 2 to “Aszera – będzie część druga”

  1. Asenata Says:

    Czekam z niecierpliwością 😉

  2. Aszera Says:

    Jakże mi miło. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku i dużo, dużo zdrowia.

Skomentuj

