Moje Basie

Dzisiaj rozmawiałam przez telefon z dwiema Basiami – były moimi najbliższymi koleżankami w liceum, Państwowym Liceum Sztuk Plastycznych w Kielcach (1970-1975). Z jedną Basią widziałam się ostatnio na jej weselu, to był chyba rok 1980. Druga była u mnie z wizytą w połowie lat 80-tych. Potem kontakt się urwał, aż do tego roku. Jedna z „Baś” nie wiedząc wcale o tym, wpłynęła na całe moje życie, gdyby nie jej brat Staszek, nigdy nie poznałabym mojego męża Adama i wszystko byłoby inaczej. Dzisiaj, po 36 latach powiedziałam jej to. Nie wiem czy był to dla niej prezent imieninowydwie-basie-i-ja. 🙂 Planujemy się spotkać, gdzie, kiedy – jeszcze nie wiadomo. Kartka z albumu przedstawia nas trzy (ja w środku) jako licealistki, dwie fotki „pod figurą” pochodzą ze studniówki w 1975 r. Ach, łezka się w oku kręci. Dzi jestem trzy razy starsza niż na tych fotkach.

Skomentuj

