Niemożliwe? Możliwe!

juan-grabois-franciscoWczoraj pisałam na Aszerze o Juanie Grabois, argentyńskim prawniku, obrońcy biednych i wykluczonych. Dzisiaj na FB jeden z moich Czytelników zainteresował się słowami Argentyńczyka. Był ciekawy, kiedy je wypowiedział. Odpisałam, że w tym roku, i że będę jeszcze o nim pisać. Wczoraj znalazłam sylwetkę przyjaciela papieża na FB, dzisiaj zaczęłam szukać szerzej. I oto co znalazłam:

„Pallotyńska Fundacja Misyjna Salvatti.pl zaprasza 15 listopada na debatę z udziałem Juana Grabois, członka Papieskiej Rady Iusticia et Pax i przyjaciela papieża Franciszka. Odbędzie się ona o godz. 18.00 w Centrum Myśli Jana Pawła II w WarszawieJuan Grabois to argentyński prawnik i wykładowca akademicki, był zaufanym współpracownikiem Jorge Bergoglio, kiedy ten był biskupem Buenos Aires. Od czerwca 2016 roku jest członkiem Papieskiej Rady Iusticia et Pax. Aktywnie działa na rzecz osób ubogich i wykluczonych w argentyńskich miastach i tzw. dzielnicach biedy, angażuje się w ruchy społeczne na rzecz pokrzywdzonych. Na zarzuty o skrajnie lewicowe poglądy mówi, że to, co robi jest podyktowane <katolickim sposobem patrzenia na rzeczywistość>”.

Żeby było jeszcze dziwniej, spotkanie odbędzie się może 200 m od mojego domu na ul. Foksal. Nie wiem czyj to palec: Palec Boży czy Wielkiego Architekta, ale idę.🙂

Skomentuj

