Wypoczęta, uśmiechnięta :-)

Witam Czytelników Aszery. Jaki człowiek głupi, że nie odpoczywa częściej; człowiek – czyli ja. Po tygodniu w Busku jestem odnowiona cieleśnie i duchowo (choć coś strzyka w krzyżu od samego ranka). Brałam bicze wodne (nie boże), masaż wibracyjny i kąpiel solankowo-siarkową. „Na deser” chodziłam do kosmetyczki – mniam, mniam. Przeczytałam grubaśną książkę o miłości i nienawiści, spacerowałam po parku i cykałam fotki: zardzewiałym kłódkom, zakonnicy z komórką, parom i parkom na ławeczkach i staremu kościółkowi, wzniesionemu  po cichu, by zaborca się nie dowiedział (kto wie, pod jakim zaborem było Busko?). Odwiedziałam starą znajomą z czasów, gdy pomagałam szpitalowi na Górce (przez 6 lat jeździłam na Górkę kilka razy w roku). Wystarczy. Do roboty.

Skomentuj

