Zmiana

To okładka najnowszego, jesiennego wydania „Wolnomularza Polskiego”. Dlaczego mój mąż – brat w wolnomularstwie, znalazł się w roli głównej? Zdecydował otóż, że po 23 latach od założenia pisma i szefowaniu temuż, czas oddać redagowanie jedynego obecnie masońskiego kwartalnika w Polsce w  młodsze ręce. Moje. Mam mieszane uczucia. Z jednej strony kocham to co robię, lubię redagować gazetę; z drugiej – wkraczamy w niewiadome czasy i boję się, abym nie stała się grabarzem pisma, chcąc czy nie chcąc. Do odważnych jednak świat należy, więc biorę się do roboty. Już założyłam nowy plik – „Wolnomularz Polski” zima 2016 – 2017. Myślałam, że wejdziemy w rok jubileuszowy 300-ecia masonerii, ale jak niedawno pisałam – nie wejdziemy. 300-lecie będzie później.

PS Jednym z tematów w bieżącym wydaniu WP jest spór o ustawę antyaborcyjną na kanwie II wydania mojej książki  POBOYOWISKO. Smutno mi dzisiaj – projekt liberalizujący zasady został wyrzucony do kosza, projekt zakazujący całkowicie aborcji trafił do komisji pod wodzą b. prokuratora Piotrowicza. Znak czasów. Witamy w piekle kobiet.14344268_974562872666546_1501270799398155220_n

Jedna odpowiedź to “Zmiana”

  1. czytelnik Says:

    przymuł polski….

Skomentuj

