Była lipa – nie ma lipy..

Ja w drzewieZnalazłam swoje zdjęcie sprzed 8 lat. Moje ulubione: jestem w starej, spróchniałej lipie; droga Morawica – Busko-Zdrój (koło maryjnego sanktuarium, którego nazwy zapomniałam). Otóż tej lipy już nie ma, zniknęła wraz z innymi ze starej alei – pewnie ją wycięto, bo zagrażała ludziom. Szkoda. Szkoda. Szkoda.

Była lipa i po lipie, a Mirunia cicho chlipie.

Pewnie lipo jesteś w niebie – nie wiedziałam o pogrzebie.

Teraz lipa w niebie zażywa wywczasu

obok innej lipy – Jana z Czarnolasu.

Jedna odpowiedź to “Była lipa – nie ma lipy..”

  1. czytelnik Says:

    Daj Boże by wróciło to prawo http://wolna-polska.pl/wp-content/uploads/2016/08/a192.jpg

Skomentuj

