Franciszek humanista

„Dzięki Franciszkowi pokazało się to, co Kościół przez wieki zakopywał. Że najważniejszy jest człowiek. Nawet w oczach Boga, który nie chce siedzieć na tronie. To ważny moment – spotkanie humanizmu religijnego i laickiego” – tak pisze Jarosław Mikołajewski w Gazecie Wyborczej. Podpisuję się  pod tym całkowicie. Wczoraj wieczorem oglądaliśmy Franciszka w trójkę: Adam, Emilka i ja. W pewnym momencie nad polem w Brzegach pojawiło się olbrzymie Oko Opatrzności, utworzone z zachodzącego słońca i chmur. Franciszek zawołał, by podać sobie ręce. Pierwsza zareagowała Emilka, wyciągnęła jedną rękę do dziadka, drugą do mnie. A ja poszłam na całość i wzięłam za łapy naszego kota Rysia. To przecież nasz „brat mniejszy”, jak uczył św. Franciszek, patron naszego paieża Franciszka.🙂

Jedna odpowiedź to “Franciszek humanista”

  1. zwykły profan Says:

    To Duch Święty poruszył serce dziewczynki. Jak łatwo to zgasić. Proszę pozostać Masonką która wierzy że to Duch Święty zrobił.

Skomentuj

