O POBOYOWISKU w radiu ,choć nie tylko…,

POBOYOWISKO krąży to tu, to tam. Wczoraj rozmawiałam o książce z Anną Grodzką. Zainteresowana i chętnie porozmawia o tym na antenie. Dzisiaj z kolei miałam bardzo ciekawą rozmowę o tym samym z red. Joanną Solską. Jeśli nic się nie zmieni, porozmawiamy o Boyu, jego i naszych czasach, na antenie radia TOK FM w przyszły czwartek. Cieszy mnie to także dlatego, że red. Solska od lat pracuje w „Polityce”, a trudno przecenić rolę tego pisma w kultywowaniu pamięci o Boyu w  latach od 60-tych do 90-tych ub. wieku. Jego wielkim miloścnikiem był i Szymon Kobyliński, i Krzysztof Teodor Toeplitz, i Daniel Passent, i Ewa Nowakowska. Powiedziałam o tym red. Solskiej. Moim wielkim marzeniem była kiedyś praca w „Polityce”. Skończyło się na jednym artykule o… rekinach w latach 90-tych. Dlaczego wyszło tak a nie inaczej, opowiem, ale w kuluarach.🙂 No i jeszcze „Przegląd” na deser. Red. Jerzy Domański też czyta  POBOYOWISKO i też  się odgraża, że napiszą, bo znowu aktualne! Słodko mi.🙂

Jedna odpowiedź to “O POBOYOWISKU w radiu ,choć nie tylko…,”

  1. awu Says:

    Reblogged this on PoBoyowisko.

Skomentuj

