Ożyj Boyu!

Przed Sejem

Nie było mnie przed Sejem, gdy niewielka grupka demonstrowała przeciwko projektowi ustawy o całkowitym zakazie aborcji i karaniu kobie i lekarzy za przerwanie ciąży. Demonstrowała moja córka Oleńka i wrzuciła potem fotkę na mój profil FB. Ja – o czym pisałam wczoraj – odwiedzałam groby swoich bliskich. Dziś jeden z Czytelników podrzucił mi link do artykułu Anny Krystowczyk na interesujący mnie od 36 lat temat. Tytuł mówi sam za siebie: W tej wsi wieszają się ciężarne. Gdy to czytałam, powracałam myślami do czasów Boya, jego Piekła kobiet, ale także do PRL sprzed 1956 roku, gdy całkowity zakaz obowiązywał.  Podczas promocji  POBOYOWISKA mówiłam, że mam czasem wrażenie, jakbyśmy zataczali koło i co rusz wracali w to samo miejsce. Wiem, że ta koncepcja jest iluzoryczna, rozwój odbywa się po spirali – postęp, to spirala w górę, regres – w dół. Sęk w tym, że nasza spirala wiedzie w dół.

Podaję linka do wspomnianego artykułu”. Chciałabym Autorce podarować  POBOYOWISKO.

W tej wsi wieszają się ciężarne

Jedna odpowiedź to “Ożyj Boyu!”

  1. awu Says:

    Reblogged this on PoBoyowisko.

Skomentuj

