Marsz godności kobiet

poboyowisko2W sobotę odbędzie się Marsz Godności Kobiet. Idę! POBOYOWISKO wpisuje się w bieżące wydarzenia. Wkrótce będę miała w ręku pierwsze egzemplarze. To wielka radość. A największa to ta, że wreszcie zdecydowałam się wydać i rozszerzyć tę książkę. Przez 20 lat z hakiem nie mogłam. Kiedyś napisałam taki wierszyk o strumieniu i głazie, który stanął na strumienia/mojej drodze. Strumień płynąć dalej nie mógł i zbierał siły, gdy nad głazem zebrało się całe jezioro, woda ruszyła przed siebie: Spłynął strumień wodospadem – jak pisałam w wierszu. Wielki Architetk Sprawił, iż mottem na bieżący rok masońskiw mojej loży Gaja Aeterna jest właśnie cierpliwość strumienia, która zwycięża inercję wielkiego głazu. Nie piszę ostatnio o letnim „Wolnomularzu, ale za to robię co należy. Jutro idzie do łamania. Wkrótce napiszę więcej o zawartości. Jest bardzo „dialogowa” – to na przywitanie Franciszka.🙂

PS Zdjęcie to druga okładka  POBOYOWISKA.

Skomentuj

