W Mikołajkach

DSCN9485Po kilku latach, kongres brokerów – już XIX, a byłam na osiemnastu – wrócił do Mikołajek, do Hotelu Gołębiewski. Chyba wszyscy uczestnicy, a było ich ponad 1000 byli zadowoleni. Ja chyba wykąpałam się w czasach mojej ubezpieczeniowej młodości, bo mój pierwszy, a w kolejności drugi kongres odbył się w roku 1999, czyli roku założenia przez  INFOR „Gazety Ubezpieczeniowej”. O ubezpieczeniach dużo tu pisać nie będę, bo Aszera jest bardziej duchowa, ale powiem, że najbardziej zapamiętam wycieczkę statkiem zorganizowaną przez towarzystwo  SALTUS, w czasie której mieliśmy wszystko: szanty, tańce, napoje i potrawy, a na niebie słońce, burzę, wicher, ulewę i tęczę – wszystko w ciągu dwóch godzin mniej więcej. Wycieczka cudowna, a dla ilustracji zamieszczam fotkę moją z Olą. Ręka nie wiem do kogo należy🙂

Skomentuj

