POBOYOWISKO w łamaniu

Właśnie postawiłam kropkę na i – i odesłałam do łamania ostatnie partie mojej książki  POBOYOWISKO. Dopisałam do drugiego wydania nowe partie materiału: wstęp, rozdział pt. Od magistrantki do emerytki, dodałam stary, nigdy nie publikowany wstęp Szymona Kobylińskiego do wydania, które miało się ukazać w 1988 r., ale z przyczyn najdziwniejszych się nie ukazało. W niedzielę będą gotowe nowe okładki. Jednym słowem od chwili decyzji na początku kwietnia do dziś zrobiłam kawał roboty. W sobotę wieczorem idę na promocję nowego kryminału historycznego Tadeusza Cegielskiego pt. Głowa. Na promocję  POBOYOWISKA w niedzielę 3 lipca br. do Klubu Tarabuk zaproszę oddzielnie.🙂 Od przyszłego tygodnia biorę się za letni numer „Wolnomularza Polskiego”. Bez pracy nie ma kołaczy moi mili.

Skomentuj

