Fronda i ja

Pewien brat z zaprzyjaźnionej loży podesłał mi linka do dzisiejszego artykułu z portalu Fronda. Wnikliwego znalazłam tam czytelnika. Przenicował na wylot wszystkie moje ostatnie wpisy na Aszerze i udowadnia, jak wpływam na KOD, i na partię  RAZEM z jednym z jej przywódców Adrianem Zandbergiem na czele, jak knuję z Barbarą Labudą, jak szerzę miazmaty boyowskie i wyśmiewam się z prymasa Hlonda (nie ja, lecz Minkiewicz w „Cyruliku Warszawskim” … 193o r.). I wszystko to jest prawdą. Prawie. Bo miałam zawsze wrażenie, jakim pyłkiem jestem i kroplą w oceanie, a tutaj – prawdziwą POTĘGĄ. Dziękuję Frondo.

http://www.fronda.pl/a/jak-masoneria-wplywa-na-kod-przeczytaj,69673.html

Skomentuj

