NIE dla piekła kobiet!

DSCN8732Byłam pod Sejmem. Zamiast małej pikiety (jak się spodziewałam), olbrzymi tłum głównie młodych kobiet i mężczyzn. Z trudnem, acz wytrwale przedzierałam się pod trybunę, skąd usłyszałam w końcu  nazwisko Tadeusza Boya-Żeleńskiego. Jego wkładu w walce z Piekłem kobiet nie zapominają Polki i Polacy anno domini 2016. Za trybuną dostrzegałam Adriana Zandberga z partii Razem, organizatora wiecu. Dotarłam i do niego. Wręczyłam swoją książkę „Poboyowisko„, którą wydałam 24 lata temu. – Ja jestem stara lewica – powiedziałam – i wiem, że nas niezbyt lubicie. Ale w tej sprawie powinniśmy razem. Pan Adrian książkę przyjął. Przyznał, że nie czas ani miejsce na spory. Przeczyta – nie przeczyta, już na to nie mam wpływu. Zrobiłam co należało. I co mi dyktowało serce.

Odpowiedzi: 2 to “NIE dla piekła kobiet!”

  1. Piotr Says:

    Dlaczego nie napisała pani: „(…) wiem, że nas niezbyt lubicie.” ? Czy to oznacza, że lewica nie zgadza się i nie toleruje przedstawicieli masonerii ?

  2. Aszera Says:

    Mój rozmówca nie nie wiedział, że jestem masonką. To nie o to chodziło, a o „starą” i „nową” lewicę, ja, z racji wieku, wywodzę się (choć od dawna nie należę) z lewicy SLDowskiej, której Razem nie toleruje.

Skomentuj

