Jak owieczka z barankiem pospołu :-)

Wolnomularstwo_a_Kosciol_katolickiDzisiaj zajmowałam się dialogiem historycznym między nasonami a Kościołem katolickim. Mam – z dedykacją – pracę znanego masonologa dra Norberta Wójtowicza na ten temat i po raz wtóry zajęłam się tą zajmującą lekturą (patrz okładka). Im więcej poznawałam szczegółów, tym bardziej zdawałam sobie sprawę, że aby o tym napisać na łamach letniego „Wolnomularza Polskiego” (widzicie, jak to mają redaktorzy? – Wy, Czytelnicy, dopiero co dostaliście wydanie wiosenne, a ja już myślami w lecie🙂 ), potrzeba właśnie Pana Norberta. Zatem łap za telefon i pogadaliśmy z dr. Wójtowiczem aż miło, o założeniach takiego „dialogowego” artykułu. Będzie!!!🙂

Przychodzę do domu, sięgam po dzisiejsze wydanie „Gazety Wyborczej” i co widzę? – dialog w naszej Ojczyźnie aż kwitnie (jak to na wiosnę), a to za sprawą samego Franciszka, który wysłał list do Pani Premier Szydło z prośbą o stworzenie Mu warunków do złożenie godnej wizyty w naszej ojczyźnie. Nie wiem, jak tam Premier z Prezesem wytrwają w nastroju „owieczkowo-barankowym”, ja tam wytrwam. I to z największą przyjemnością.

Skomentuj

