Czy Kosmos może fałszować?

Ciemna strona księżycaDziwnym zbiegiem okoliczności znalazłam się wczoraj wieczorem wraz z wnuczką Emilką w Planetarium kopernikańskim na pokazie graficzno-laserowym, będącym hołdem dla legendarnego zespołu Pink Floyd i jego albumu Ciemna strona Księżyca, poświęconemu ludzkim tęsknotom, fobiom i namiętnościom.  Byłam zachwycona. Emilka też, choć pewnie każda z nas z innych powodów.🙂 – Wiesz Emilko – mówię w drodze powrotnej – Kosmos „śpiewa”. Tak wyczytałam w ostatniej „Polityce” w artykule o odkryciu fal grawitacyjnych.A czy może fałszować? – spytła Emilka, wprawiając mnie w konsternację. Myślę od wczoraj o tym i sama nie wiem: może czy nie może?🙂

Jedna odpowiedź to “Czy Kosmos może fałszować?”

  1. Asenata Says:

    Kosmos jako nie do końca poznana całość (przy okazji doskonałość?)nie powinien raczej fałszować.

    Ale na przykład ja w szkole z muzyki dobre oceny to zawsze tylko po znajomości dostawałam.Należę do tych co śpiewać mogą,ale raczej nie powinni

Skomentuj

