Skąd przychodzimy, dokąd zmierzamy

Nikodem Dyzma odpowiedział: „Jest Pani pierwszą osobą, która przywracała mi sens w osoby publiczne, ponieważ moje dawne doświadczenia odbiły się na mnie negatywnie, dlatego po złych doświadczeniach podchodzę z dystansem do znanych osób, Pani historia przekonała mnie do tego że masonem może być każdy i ten z „dołu”i ten z „góry” – choć zdarzają się czarne owce jak w każdej gromadzie…przy okazji rozbiliśmy kolejny mit n.t wolnomularzy. Pani historia pokazuje nam, że opowiada Pani o niej z odwagą i autentycznie. Mój epizod z ludźmi z pierwszych stron gazet jest zakończony , pozostały po nim same negatywne wspomnienia… zdarzyło mi się wątpić w Pani szczere intencje za co przepraszam, to wynik złych doświadczeń, które brały górę nad zdrowym rozsądkiem.
Życzę sukcesu Pani książki i oby przekonywała Pani z uporem do siebie i swoich poglądów tak jak robi to Pani obecnie. Pozdrawiam”

Ciepło mi się na sercu zrobiło. Wyjaśnię jeszcze, że ci święci, obrazy, salony – to wszystko sprawka męża. Mój mąż Adam ma to „pochodzenie”.🙂 Moje było najlepsze za czasów PRL, bo byłam dziecięciem sojuszu chłopsko-robotniczego, inteligentką z rodowodem klasowo słusznym. W wolnomularstwie spotykają się ludzie z wszystkich stanów, głównie jednak inteligenci. To cecha masonerii naszego regionu, czyli Europy Środkiowo-Wschodniej. Bardzo ciekawie pisał o tym prof. Ludwik Hass.

Odpowiedzi: 3 to “Skąd przychodzimy, dokąd zmierzamy”

  1. Maria Pałac Says:

    Szanowna Pani Mirko
    Czytam Pani książkę „Aszera żona pana Boga” i co chwilę odkładam, myślę nad nią, znowu wracam i żal mi, że może się za szybko skończyć. Jest mądra, piękna i dobra. Świat jakoś sensowniej i cieplej wygląda.
    Serdecznie pozdrawiam
    Maria

  2. Aszera Says:

    Pani Mario, cóż rzec na te słowa? Dziękuję, po prostu.🙂

  3. ostatek Says:

    Najpiękniejsze jest ostatnie zdanie: „Koniec cz. I”. Jeśli cz. I to będzie i II. Uwielbiam mieć nadzieję! 🌷

Skomentuj

