Pod Sejmem

RSCN8216Byliśmy z Adamem pod Sejmem. Niezbyt długo – emocje były wielkie tak jak tłum na nas napierający. Niewiele słyszeliśmy. – Nie martw się – powiedziałam. – Co trzeba, zobaczymy w telewizji. Tutaj zbieramy energię. Dobrą energię. Od jakiegoś sprzedawcy kupiliśmy chorągiewki biało-czerwone. Adamowi na czapkę przykleiłam unijną nalepkę. Sama na kapeluszu noszę biało-czerwoną wstążeczkę sprzed tygodnia. Nie zdejmuję jej. Poprzednim razem nie spotkałam nikogo znajomego. Dzisiaj dwóch, przyszli na moje zaproszenie – jak się okazało. Jeden przyjechał nawet na rowerze, który postawił potem pod drzewem – nie dało się nim jechać. D e m o k r a c j a , taki prosty wyraz, taki stary, taki oswojony, a okazuje się, że ciągle trzeba ją poznawać na nowo. I bronić jej wartości. Obronimy!

Odpowiedzi: 2 to “Pod Sejmem”

  1. Jola i Tomek Zujewscy Says:

    Pozdrawiamy serdecznie z Poznania. Było nam bardzo miło Państwa poznać pod płotem ambasady🙂 My i nasze trąby…

  2. Aszera Says:

    Mówiłam wczoraj Adamowi: – Zobacz, jakich fajnych ludzi poznaliśmy pod tym płotem. Mówiłam o Państwu.🙂 To jest bardzo ważne na tych naszych KOD-owskich demostracjach: poznajemy nowych ludzi, którzy czują tak jak my i patrzą na świat podobnie. Nie liczą się szczegóły. Pozdrawiamy serdecznie.

Skomentuj

