List z Ameryki

„Wolnomularz Polski” ma sporo prenumeratorów także zagranicą. Są nimi   Ewa z Markiem z USA. W wakacje razem ze swoim synkiem byli w Polsce i odwiedzieli mnie w redakcji. Umówiliśmy się, że po powrocie przyślą list. Dostałam go dzisiaj. Cały wydrukujemy w zimowym wydaniu WP, tutaj kawałeczek, na zaostrzenie apetutu:

[…] W rok po przyjeździe do USA poznałam mojego przyszłego męża. Pewnego wieczoru postanowił wyjawić mi swój sekret. Zapytał, czy słyszałam kiedyś o Masonerii.  Moje oczy zabłysły pobudzone ciekawością. Szybko skojarzyliśmy, że to, co on nazywa Masonerią, ja znałam jako Wolnomularstwo Polskie. Mark powiedział mi, że niestety nie może mi zbyt wiele na ten temat powiedzieć. Raz na jakiś czas znikał na spotkania. Ja płonęłam z ciekawości, on chciał się ze mną podzielić swoim światłem. Niestety należał do męskiej loży i nie mógł wyjawić mi żadnych informacji. Po kilku latach… […]

No i starczy. 🙂

Tagi:

Skomentuj

