T-Moblil wybiera lewactwo i masoństwo

Jeden z moich zaprzyjaźnionych autorów na FB opublikował właśnie „analizę” z sympatiami politycznymi poszczególnych sieci. PLUSa lubi generalnie PIS (ostatnie dwie komórki z PLUSa przeniosłam we wrześniu). Orange to centrowcy – mamy w firmie i rodzinie mnóstwo w Orange. Ale zaszokowała mnie informacja, że „lewactwo i masoństwo” wybiera T-Mobil! Jaka ze mnie masonica, skoro nic tam nie mam? Dziadowska…

Odpowiedzi: 6 to “T-Moblil wybiera lewactwo i masoństwo”

  1. Asenata Says:

    Plusa mam!!Muszę się przenieść na „lewacką” kartę😉

  2. Aszera Says:

    ;:-)

  3. Nikodem Dyzma Says:

    Wczoraj rozbawił mnie bardzo Paweł Kukiz w programie Moniki Olejnik zadaniem jego było zdefiniować często powtarzane przez niego słowo „lewactwo”. Oto jego zdaniem „lewactwo” to nic innego jak „ci braciszkowie wyznający wolność równość kochajcie się i róbta co chceta”🙂 – przyznam że mnie blisko do tych poglądów choć braciszkiem nie jestem – wzorując się Panią – jako „lewak” nigdy nikogo Pani nie zwymyślała od „prawicowców ,katoli czy takich innych, za to prawdziwi katolicy obrażają innych różnymi epitetami czy to aby jest po katolicku??? i w imię nauk chrześcijańskich?

    Ps. Mam nadzieję Pani Mrko że moje „stałe komentowanie” na Pani blogu nie jest uciążliwe dla Pani chyba że jest inaczej to proszę napisać – dostosuję się.

  4. Aszera Says:

    Proszę pisać. Ja czytam zawsze, ale odpowiadać na wszystko nie mogę.🙂 Pozdrawiam.

  5. Grzegorz Józkowicz Says:

    Po wykreśleniu powyższych grup, trochę boje sie pytać, ale co z siecią Play?

  6. Andrzej Eliasz Says:

    dlaczego moje komentarze sie nie pokazuja ?

Skomentuj

