Jesień

Lubię to moje zdjęcie z buskiego parku. Bije z niego spokój i czułość. Gdy w telewizji i w internecie biją we mnie wyborcze bitwy, myślę sobie o jesienny Busku-Zdroju, o starych ludziach siedzących na ławeczkach, śpieszących wolno na kąpiele siarkowe, bicze wodne (nie Boże), czy masaże. I lubię spoglądać na stragany z ciuchami, na bluzki, spodnie i majtki, które jak magnes przyciągają kuracjuszki. Chcą się w coś nowego ubrać na popołudniowe tańcce lub na słoneczną ławeczkę. Może tu znajdą jesienną miłość? Albo przynajmniej chwilkę zapomnienia? Odpoczęłam w Busku, odprężyłam. Dobrze, że nie pojechałam na Lesbos.DSCN7732

Jedna odpowiedź to “Jesień”

  1. Asenata Says:

    Para siedząca na ławeczce skojarzyła mi się z piosenką Łucji Prus

    „Umówmy się na stare lata.
    Odnajdę Cię na końcu świata.
    O swych sukcesach mi opowiesz
    I będę dbać o Twoje zdrowie,
    I pielęgnować Twoją duszę
    Najdowcipniejsza ze staruszek…”

    Mnie się dzisiaj wszystko z czymś kojarzy😉

Skomentuj

