Prezent urodzinowy od ZUS

Dzisiaj poczułam się w pewnym momencie bosko. A było to tak: czytałam materiały  do swojej „Gazety Ubezpieczeniowej” i dotarłam do informacji o ZUS i możliwości przeliczenia kapitału początkowego. Wysłałam artykuł do swojej księgowej Kasi z pytaniem, dlaczego ZUS mi nic nie przysyła, przecież ja pojutrze kończę 60 lat i mogłabym przejść na emeryturę! Po jakiejś godzinie otrzymałam zwrotnego maila z wyjaśnieniem bardzo szczegółowym, którego konkluzja brzmiała: zgodnie z nowymi przepisami mogę przejść na emeryturę dopiero w przyszłym roku, 9 czerwca 2016. Ufff i właśnie wtedy poczułam się, jakby mnie kto na sto koni wsadził i dodał skrzydeł jednocześnie. Zamiast pani w słusznym emerytalnym wieku, ciągle jestem  p r z e d. Przed czym? – przed wszystkim! No to ja sobie ten stan poprzedłużam, byle Wielki Architekt pozwolił i dał zdrowie. Amen.🙂

Skomentuj

