Nowy warszawski szmatex

Dzisiaj, śpiesząc do Rzecznika Ubezpieczonych na zakończenie naszego wspólnego konkursu  na najlepsze prace magisterskie, doktorskie i podyplomowe z dziedziny ubezpieczeń, dostrzegłam w Alejach Jerozolimskich, że pustostan posklepowy przestał być pustostanem. Wkrótce otworzy tam swoje podwoje nowy szmatex. W tym miejscu, jeszcze w roku ubiegłym był sklep z rękodziełem artystycznym polskich dziewiarek i projektantek. Pokazywałam ten sklep i polecałam przyjaciółkom z Francji, gdy przyjeżdżały do Warszawy. Można było być z niego dumnym. Teraz Europa zajęła jego miejsce, ale ta szmatława Europa. Zezem będzie można zerknąć na najdroższy dom handlowy Vitkac. Nie wiem dlaczego, ale myślę o nowych porządkach, które jesienią w Polsce nastaną. Głupio pewnie myślę.

Jedna odpowiedź to “Nowy warszawski szmatex”

  1. Ingrid Says:

    W Krasnymstawie jest nawet sklep „Coco Szmatel”, więc Europa pełną gębą i to prosto z salonów🙂
    [A ja ostatnio wyciągnęłam stamtąd taką letnią sukienkę, że piękniejszej we wszystkich Złotych Arkadiach Warszawy na pewno nie ma.]
    A rękodzielniczek szkoda.

Skomentuj

