Głosujemy, na kogo chcemy, ale głosujemy!

„Dostało” mi się na FB za poparcie apelu Kongresu Kobiet, który wezwał do głosowania na Bronisława Komorowskiego. Dostało mi się z lewa i prawa, tak to zwykle bywa, centrystom i centrystkom przykłada się z obu stron. Przy okazji oberwałam za Magdalenę Ogórek, że nie głosowałam na kobietę. Owszem. Chciałam na początku i nawet na Aszerze ciut, ciut ujawniłam. Im dalej jednak trwała kampania, tym bardziej odechciewało mi się oddać na Panią Ogórek głos. Nie dlatego, że była kobietą, bo to absurdalny zarzut, ale dlatego, że nie ma temperamentu politycznego i jest taką „zamrożoną królewną”, piękną królewną. Głosowałabym np. za Barbarą Nowacką, której mamę, Izabelę, znałam z dawnych czasów i bardzo ceniłam (choć spierałyśmy się przy wyborach prezydenckich, w których starli się Wałęsa i Kwaśniewski). Najbardziej głosowałabym na prezydenta Słupska, Pana Roberta Biedronia. Mam nadzieję, że za 5 lat, gdy wykaże się w Słupsku, stanie do wyborów ogólnopolskich.

Pytają mnie niektórzy moi Czytelnicy, jak głosują masoni. Odpowiadam hurtem: tak jak religia, poglądy polityczne nie są dyskutowane w lożach, to nasza osobista sprawa. W masonerii nie ma ludzi skrajnych, nie ostatnie się ani skrajna prawica, ani skrajna lewica. Masoni są demokratami z krwi i kości; wiemy, że tylko w takim ustroju możemy się rozwijać swobodnie. Masonerię likwidowały wszystkie ustroje totalitarne: od Mussoliniego, Franco i Hitlera, po Stalina. Dobrze pamiętamy nauki wypływające z historii.

Jedna odpowiedź to “Głosujemy, na kogo chcemy, ale głosujemy!”

  1. Asenata Says:

    Też prowadzę rozmowy o różnym natężeniu emocjonalnym.Ale jakoś wytrzymam 🙂
    Ja zawsze głosowałam na lewicę,zawsze na kobiety które oczywiście nigdy nie wybrane nie zostały.
    Ale nie lubię jak ktoś chce ze mnie za przeproszeniem debilkę zrobić i na kandydatkę panią Ogórek mi daje.
    Są granice,których przekraczać nie można.

Skomentuj

