Remis ze wskazaniem na Komorowskiego

Myślę, że po debacie Komorowski – Duda, każdy zostanie przy swoim. Dla mnie był to remis ze wskazaniem na Komorowskiego, który przestał być „dobrym wujkiem na imieninach”. Andrzej Duda był układny i uśmiechnięty, aż za układny i za uśmiechnięty. Dla fryzjera – idealna postawa (nb. podoba mi sie jeden fryzjer u mojej fryzjerki na przeciwko warszawskiego kina Femina🙂. Gdybym grała w brydża to Duda ugrał 2 trefle, a Komorowski 2 bez atu. Na szczęście, żaden nie wyciągnął piątego asa z rękawa.🙂

Odpowiedzi: 2 to “Remis ze wskazaniem na Komorowskiego”

  1. Asenata Says:

    Ja myślę jednak,że Duda liczenie zaliczył
    jeżeli debatę do boksu przyrównac

  2. zosia Says:

    Bieda najgorsza debata, jaką w życiu widziałam. Zasługujemy na lepszą.

Skomentuj

