Jak ze słoika zrobić stoika :-)

Dzisiaj na murze koło szkoły mojej wnuczki Emilki zobaczyłam napis ze „słoikiem” w roli głównej. Po wczorajszym wpisie o stoiku Pyrronie, zaraz mi się zrymowało: słoika – stoika, no i ułożyłam następujący wierszyk:

Jak ze słoika zrobić stoika?, to wciąż mnie męczy choć myśl umyka.

Może słoika jakoś przekona, największy stoik – świnia Pyrrona?🙂

Odpowiedzi: 2 to “Jak ze słoika zrobić stoika :-)”

  1. nikodem dyzma Says:

    Właśnie skończyłem oglądać film p.t „tajemnice masonów” tv HISTORY. Sugeruje on że osoby wchodzące w skład masonerii, decydują się na wstąpienie do loży głównie ze względu na prestiż. Sugeruje w nim że tylko osoby z elit , wyniosłe o wysokiej pozycji społecznej lub majątkowej mają szansę zostać masonami. Gdyby to porównać do Pani to nie pasuje, nie jest Pani wyniosła, ponad przeciętnie bogata, jest Pani osobą , równą, zwyczajna, przyjazną, skromną , ni jak ma się to to tego dokumentalnego filmu… media nadal tworzą nieprzychylna mitologię na temat masonów…

  2. Aszera Says:

    Mojej wnucz\kce, 8-letniej Emilce bardzo się ta charakterystyka babci podobała🙂 Pozdrawiam ciepło.

Skomentuj

