Ku-Klux-Klan na Wiejską!

Dla lewicy nastał sezon ogórkowy, za to prawica ma przed sobą przyszłość, że palce lizać!   Artur Zawisza z Ruchu Narodowego podał projekt nowego przedsięwzięcia politycznego: Ku-Klux-Klanu. Nazwa wzięła się od pierwszych liter kandydatów na prezydenta Rzeczypospolitej: Kukiza, Korwin-Mikkego (lub Korwina-Mikke jak kto woli) i Mariana Kowalskiego. Ja bym dodała do tych panów jeszcze Grzegorza Brauna, który widzi wszędzie masonów, a nawet żydo-masonów. Także w „antypolskiej” Kancelarii prezydenta Komorowskiego (nb. agenta Moskwy) widzi gniazdo wolnomularzy! A ambasador RP w USA Ryszard Schnepf to „założyciel loży masońskiej B’nai B’rith Polin”. Gdy czytałam o tym wszystkim w dzisiejszej „Gazecie Wyborczej”, przypomniał mi się stary, przedwojenny dowcip, znany mi w wersji Adama: Pociąg. Przedział pierwszej klasy. W przedziale dwóch panów. Jeden z nich patrzy, jak jego sąsiad, stary Żyd w jarmułce i z pejsami czyta zachłannie „Mały Dziennik”. – Panie – nie wytrzymuje w końcu. – Czemu pan to czyta, taki antyżydowski szmatławiec? – Czemu? – odpowiada spokojnie Żyd. – No bo tu Żyd rządzi światem, tu ma wszystkie pieniądze, tu zrobił rewolucję, a w „Naszym Przeglądzie” co? – tu pobili Żyda, tam potłukli mu szyby, tam wyrzucili ze studiów, bo „numerus nullus”… I ja mam to czytać?…

Tak, człowiek do życia rzeczywiście potrzebuje choć odrobiny optymizmu. – Braun na prezydenta! – zawołam zatem. – Klu-Klux-Klan na Wiejską!

Skomentuj

