Igor – prowokator :-)

Odwiedził mnie wczoraj w redakcji współautor książki Prowokator, Igor Zenon Kuźmiak (drugi współautor książki to Arkadiusz Niemirski, m.in. kontynuator przygód Pana Samochodzika). Ciekawe to było spotkanie. Rozmawialiśmy o wielu, zwłaszcza ezoterycznych sprawach, także o wątku masońskim w Prowokatorze. – Nie może mi się podobać jako masonce kontekst, w jaki wpisuje siętu masoneria – powiedziałam. – Np. początek, mamy informację o mszy satanistycznej, o zabójstwie młodej zakonnicy, o orgiach seksualnych: „Podejrzewam, że X jest masonem” – pada zdanie. To taka totalna teoria spiskowa, jaką wielu czytelników lubi i zaczytuje się do upadłego. Mnie w tej książce ciekawiły wątki zupełnie inne, np. kobiece, Ewy w Raju, Wielkiej Boginii i mój gość przyznał, że jego wkład w Prowokatora, to także wielki ukłon w stronę kobiet. Mam konspekt kontynuacji Prowokatora i zdradzę  tytuł: Mistyfikator. Więcej nie mogę. Tajemnica.🙂

Skomentuj

