Limeryk tolkienowski

Rzekł raz Bilbo pod Samotną Górą,

czemu tak tu na bogów ponuro!:

„Wszak smok Smaug zabity,

a ja ni mom kobity,

zadowolę się Pierścienia dziurą”.

To moja recenzja trzeciej części sagi  Hobbit, czyli tam i z powrotem. Limeryk pisałam pod wpływem cudownej rozmowy Joanny Szczęsnej z Michałem Rusinkiem pt. Świntuszyć w salonie (Wysokie obcasy). Humoru w filmie jak na lekarstwo. Stało się ponuro i strasznie. Gdzie się podziała moja ukochana lektura z  dzieciństwa?

Skomentuj

