W kiosku RUCH. 47 lat temu…

W kioskuWidzicie to dziewczę w srodku z wyszczerzonymi zębami? To ja, 12-letnia Mirunia z kuzynką Anią Sewerą i dziadziusiem Stanisławem Wolskim. Jesteśmy w kiosku RUCH. Kiosk lata całe prowadziła moja babcia. „Kiedy dziecko będziesz duża i pomożesz babci?” – pytała mnie retorycznie, gdy miałam 5, 6, 7 latek. Potem zaczęłam pomagać. Opowiedziałam o tym niedawno wiceprezesowi RUCH podczas lunchu z prezesem Benefii, którzy razem wprowadzają w kioskach sprzedaż polis samochodowego OC i pakietów OC i AC. Kto by pomyślał, że w kiosku będzie można kupić polisę!

Skomentuj

