ISK po wakacjach – 20 tys. zwiedzających wystawę masońską w MN

Myślałam, że tak padam po tym pierwszym dniu w pracy po Majorce, że już nic nie wyskrobię, ale pewien brat – mason mnie zobligował i prawie wszedł mi na ambicję, więc niech tam: rzutem na taśmę napiszę, że wedle przekazu brata profesora Tadeusza Cegielskiego, kuratora wystawy Masoneria pro publico bono, która od miesiąca trwa w Muzeum Narodowym, ekspozycję zwiedziło już ponad 20 tys. osób. Brat Tadeusz oprowadza i oprowadza jako ten kurator, nieraz też pada na twarz. – Chyba się wypiszę z masonerii  – powiedział nam dziś. Słowom tym towarzyszył gromki wybuch śmiechu zgromadzonych członków Instytutu Sztuka Królewska w Polsce. Tadeusz taksówką wysłaną przez telewizję Polsat prosto z zebrania ISK pojechał do studia Polsatu, aby znowu prawić o wystawie.🙂 Z najważniejszych spraw instytutowych napiszę, że gros prac poświęcamy obecnie przygotowaniom do konferencji naukowej, która odbędzie się tuż przed zakończeniem wystawy w Muzeum Narodowym, czyli w dniach 9 – 10 stycznia 2015 r. O szczegółach napiszę jutro, bo teraz już naprawdę padam! Tutaj więcej szczegółów: http://sztukakrolewska.pl/?p=16

PS „Wolnomularz Polski” także korzysta z tego zainteresowania, już czwarty raz donosimy pismo do księgarni w MN. Acha – Telewizja Narodowa nagrała filmik przestrzegający przed masonerią. Wiele już czytałam antymasońskich tekstów i oglądałam programów, ale tak głupiego jeszcze nie widziałam!

Jedna odpowiedź to “ISK po wakacjach – 20 tys. zwiedzających wystawę masońską w MN”

  1. Jan Says:

    Gratuluję sukcesu!
    Mam jeszcze pytanie: kiedy będzie gotowa strona internetowa Wielkiego Wschodu Polski? Ponieważ słyszałem, że prowadzone są prace w tej sprawie.

Skomentuj

