Mój listonosz jest za :-)

Jestem dzisiaj w swojej redakcji (Gazety Ubezpieczeniowej i Wolnomularza), słyszę dzwonek. Po chwili – trzecie piętro bez windy – wchodzi listonosz. Nasz listonosz, z którym zawsze sobie trochę pogadamy (ciężkie jest życie listonosza etc.). Wchodzi, patrzy na mnie jakoś inaczej. Po chwili: – To Paaaaaaaaaani była w telewizji? Patrzy uważniej. – Tak, to Pani! Po kwiatku poznaję. I rozpromienił się. Ja na to: _ No widzi Pan, że masoni nie tacy straszni jak ich malują. – Eeeee, jaka pani straszna. Zawsze miła i uśmiechnięta. Oddał dwa listy i poszedł sobie. Mój listonosz jest już za nami, masonami.🙂

Odezwał się też mój stary redaktor techniczny, i dziennikarka, moja dawna podwładna, i szef Adama i jeszcze wielu, wielu ludzi. Nie jest tak źle, a nawet powiem, że dobrze.🙂

Skomentuj

