Dzień dobry TVN, dzień dobry masoni

Tyle nagrywania, tyle czekania, tyle zwijania kabli, a potem szast – prast i po programie.🙂 Było życzliwie – tak najkrócej powiedziałabym o ekipie TVN. Gdy czekaliśmy z Tadeuszem Cegielskim na swój „występ”, podszedł do nas red. Marcin Meller. Już wcześniej dowiedziałam się od brata – profesora, że red. Meller był niegdyś jego studentem. Niesfornym studentem. Potwierdził to w pierwszych słowach sam delikwent. Jak widać, bycie niesfornym studentem z urlopami dziekańskimi, nie przeszkadza być znakomitym i lubianym dziennikarzem. Malowałam się, a raczej byłam malowana przez bardzo profesjonalną panią kosmetyczkę obok słynnej Martyny Wojciechowskiej. Gdy myłam w ręce w toalecie, pani redaktor Wojciechowska, poprawiała nadal swój makijaż. To ci perfekcjonistka!!! Zostawiałam w studio TVN kilka egzemplarzy „Wolnomularza Polskiego” i zakładek: – Na pamiątkę, jako materiał poglądowy i… rekrutacyjny – powiedziałam ekipie. To ostatnie, to oczywiście żart.🙂

http://dziendobry.tvn.pl/wideo,2064,n/masoni-rzadza-swiatem,142372.html#forum  A to link do programu Dzień dobry TVN

PS A teraz toczą się właśnie bardzo ważne prace loży Vitelon na Wschodzie Warszawy. Ta pionierska, korespondencyjna loża jest bardzo bliska memu sercu.

Odpowiedzi: 2 to “Dzień dobry TVN, dzień dobry masoni”

  1. Asenata Says:

    Obejrzałam
    ciekawie
    ale program króciutki był niestety.

    Taki temat wymaga innego czasu antenowego
    a jak wiadomo w programach porannych wciskanym się jest między śpiew czyjś,a popisy kulinarne.

  2. rumcajs Says:

    Moje uwagi następnym razem gdy będziecie Państwo w telewizji pamiętajcie żeby lepiej to wytłumaczyć. Jak laik usłyszy słowa rytuał, inicjacja, przysięga i zobaczy zdjęcie z opaską na oczach itp to niewiadomo co może sobie pomyśleć, może się nawet wystraszyć Skojarzenia mogą być straszne trzeba na wstępie wyłumczać że to ma wymiar symboliczny bo taka jest tradycja że w penwym sensie inicjacja miała przypominać pasowanie na rycerza i że nie należy się tego bać .

Skomentuj

