Młody Prymas o otwieraniu serc

Młody PrymasNo i potwierdziły się przecieki „Gazety Wyborczej”-  nowym Prymasem Polski został abp gnieźnieński Wojciech Polak. Pierwszy wieczór po ogłoszeniu informacji spędził w… studiu telewizyjnym, konkretnie w TVP INFO. Pierwsze wrażenie: młody, skromny, uśmiechnięty, otwarty. Zaprosił wszystkich do Kościoła. – Niewierzących też? – spytał prowadzący audycję. – Też – odpowiedział Prymas. Bardzo ładnie mówił też o otwarciu serca.  Wiele lat temu miałam taki sen: Byłam w jakimś zamknięciu, podziemiu, przede mną widniała gruba krata. Nagle odezwał się gromki Głos: – Jesteś w piekle. Usłyszałam w tym momencie głuche kroki. Przemknęła mi myśl, że to diabeł jakiś po mnie  idzie. I znowu ten Głos: – Otwórz serce! I nagle zniknęły mury, i krata, i zamknięcie. Zobaczyłam niebo i słońce. Byłam wolna. Wiele razy przy różnych okazjach opowiadałam ten sen. – Piekło jest w nas – mówiłam. – Piekło, to zamknięte serce.

Jednym słowem Prymas mówiący o otwieraniu serc jest mi bliski. Duchowo.

http://m.wyborcza.pl/wyborcza/1,105405,15980069,Wreszcie_Polak_prymasem_Polski__niekoscielne_poglady.html

Tagi:

Jedna odpowiedź to “Młody Prymas o otwieraniu serc”

  1. exPERT Says:

    Turnau: Wreszcie Polak
    prymasem Polski!

    czy nalezy oczekiwac przeniesienia niedzieli na Sobote…

Skomentuj

